joi, 28 octombrie 2010

La Medeleni

Friday, June 13, 2008 1:30:32 PM
Zilele trecute imi povesteste o colega despre fata ei si despre serbarea de absolvire a liceului, despre cat de bine arata in toga, despre bal etc.
Si-mi aduc aminte de liceu, de panglica cu semnaturi, de gasca, de blues jazz si de noptile albe pe la ceaiuri. De Damen vals si Sven Hassel. De cartile lui Drumes. Imi vin in minte profu' de mate si Doamna de engleza. Sau Cismigiu and Co. (Sava versus Lazar)...
Eu si fata mea vorbim despre carti. Cartea ei de capatai este, evident, Harry Potter. Eu imi aduc aminte mai intai de Ciresarii lui Chirita din Generala. Apoi imi aduc aminte de Olguta si atunci realizez: "Cristina, cum se poate, la anul termini liceul si nu ai citit La Medeleni?"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Raspunsul la 3 intrebari de tipul "Cum?" Trei pasi simpli ca sa fiu OK: 1. Cum fac? Traiesc in intervalul zilei prezente: s...